Stina

- Si vis Amari, Ama -

Siesta...?!

Publicerad 2010-03-10 09:54:41 i Allmänt

Ja då var det juh så att man hade en blogg... Känner mig inte helt 100 i det, och glömmer juh att uppdatera... Speciellt när man har en massa andra saker som ska göras!! :)
Idag är det fullt med jobb igen, men tror det blir siesta på stranden idag så att man är lite brun tills man kommer hem... Annars kommer Line att tjöta så!! :)


Mitt nyaste inköp i skoväg!!


En bild ifrån flygplatsen


Falke- Nina och Camilla


Påväg ut på HS


Vy ut över Aqaba- Jordanien, Eilat- Israel och Taba- Egypten

Nä, nu ska jag fortsätta att skriva preebooked biljetter inför ankomsten på lördag och söndag!! Jippie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela