Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vår lägenhet

Publicerad 2010-03-11 20:27:31 i Lägenheten

Inte bra att ha en hel dag ledigt, när man inte gör något... Fortsatta och kika runt, och fann x antal saker som jag ville klicka hem... Får se vad som beställs, är juh ändå ett tag tills jag kommer hem och får kläderna... Men samtidigt, aldrig fel med nya saker!! :) Men nog om detta...
Det är juh lägenheten som måste inredas!! :)

pl2303014020201.GIF (3723 bytes)

 

Detta är alltså planlösningen på vår fina lägenhet, eller vi hoppas att den är fin i alla fall. Vi har inte sett lägenheten ännu, men så snart vi får lägenheten, den 1 april, ska Sammis syster dit och fota!! Så håll tummarna! ;) Men det är i alla fall en klädkammare!!

 

Kanske blir det denna soffan som ska passa i vardagsrummet? Karlstad, märkgrå, med dubbla schäslonger, 12485sek ifrån IKEA. Men jag tror att vi får kika omkring lite närvi kommer upp. Men tanke på hur dyrt det är att transportera allt upp, så får vi se...


Fick btw ytterligare en offert ifrån en flytt firma, 21690sek, så antar att den för 16500sek var "billig"?



 

 

Här kommer ytterligare en som också är med bland

alternativen, Kansas 9990sek ifrån Chili.

Tror nästan att jag gillar denna bättre? Dels så gillar jag mer brunt än

grått... Men sedan så tror jag att formen passar bättre in i vårt

vardagsrum, eller denna är juh alltså större!! Gillar den i alla fall!





Detta bordet finns i förrådet, eventuellt så hänger det med upp,
eller så säljer vi det... Allt beror på hur mycket det kostar att frakta allt... Min pappa ska kontrollera om det är någon lastbil som finns som ska köra upp... Så fortfarande finns det hopp... Men annars är det bara att köpa nytt, när vi är uppe i norr!! Och då är det mest bara flyttboxar och påsar som ska med, så då får det bli en combi som en vägshyrning.
Har funnit en del på nätet när det gäller bil, så ska vi bara ha en bil upp så löser det sig alltid!!!


Shit vad jag längtar tills vi är där uppe och allt är på plats, för att sedan bara inreda!!! Älskar det!! :)



Men jag måste även bara lägga till denna adressen om det är någon mer i söder som ska köpa ny soffa, tiwest.eu Riktigt fina soffor och definitivt prisvärda. Kostar allt ifrån 4000sek till 10000sek beroende på storlek.

Nä, nu ska jag ta tag i det i igen... Snart måste jag hitta en lösning till hur allt ska transporteras... Men tror att det kommer bli så att jag får sälja bordet, måste inse det, fastän att jag inte vill...  Men det finns juh nya!! :)

Puss och hej så länge

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-11 21:22:48

Hej babe...kolla på våran soffa som vi nyss har köpt. Den är från Chilli och påminner om den ena soffan du har lagt upp...den heter "Miami" kostar 11 999:-, bästa soffan jag har ägt, grymt mysig, skön och snygg! (Ett litet tips bara)



PUSS

Postat av: Stina

Publicerad 2010-03-11 21:36:34

Jo, jag kollar lite överallt, men nu när jag kollade lite närmare finns det inte någon Chilli butik i Umeå... Så det får bli något annat!! Tack i alla fall, och tusen tack igen...

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela