Stina

- Si vis Amari, Ama -

Allt löser sig!!!

Publicerad 2010-05-10 23:50:52 i Allmänt

Om det gör?! Idag fick Sammi jobb!! Underbart!! :) Han startar på måndag på Phonehouse, som innesäljare!!
Ikväll har jag varit på stan!! :) Franco och Elin skulle ut och äta, så jag passade på att följa med!! Sammi skulle träna, och jag ville juh ut lite!! :) Se lite folk och känna på stan!! Trots att det är måndagskväll!!

I morgon är det dags för jobb igen, kort vecka... Så på torsdag och fredag är restaurangen stängd!!

Väldigt kort inlägg... Ville bara meddela att Sammi fått jobb!! Nu blir det te!! Jag håller på att bli lite sjuk, så Sammi passade på att köpa vitamin/ bra mot halsen te!!

Sov så gott...

Kommentarer

Postat av: Anja

Publicerad 2010-05-12 13:03:00

Svar:

Tack så jättemycket! Det var riktigt lyckat :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-12 15:18:48

Kul, grattis! Allting löser sig alltid =) Härligt, nu kan ni slappna av. Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela