Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bio!!

Publicerad 2010-05-07 17:55:33 i Allmänt

Nu är det färdig jobbat för denna veckan!! :) Nu är det helg... Äntligen ska jag få ha helg!! Har inte haft det sedan jag började arbeta... Underbart att ha ett sånt jobb!! Vaknade i morse av att solen sken och då kan jag inte undgå att le!! :)
Annars idag sker det inte så mycket, köpte lite galgar igår, så jag ska försöka hänga upp lite mera kläder!! Men så ikväll blir det bio!! Ska se på Clash of the titans i 3D!!

Så den hoppas vi är bra!! Har aldrig sett en hel film i 3D, men det blir säkert bra!! Måste se på bio, och Sex and the City kommer juh än på några veckor!!! :) Och Sammi har lovat mig att gå med!! :)

Ha en underbar fredag och helg!!! Och njut utav det underbara vädret!!

Kommentarer

Postat av: Teern

Publicerad 2010-05-07 23:28:31

Välkommen till Norrland Stina! Gott å höra att flytten upp gick bra och att du sakta men säkert börjar komma på plats. Härligt med jobbet, grattis! Ha en fin helg i solskenet! Ett tips är en promenix längs älven om det inte redan är gjort och om ni har bil ta en tur lite söder ut till bruksgodset för en söndagsfika :)kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela