Stina

- Si vis Amari, Ama -

Blickar bakåt...

Publicerad 2010-05-25 09:12:59 i Allmänt

Shit vad man snabbt kollar bakåt... Såg en facebookstatus, och det var ett riktigt minne... Medina... Tunisien sommaren 2008!! :)



Sara som jag bodde med, var kompis med dessa killarna, och det var en hel del Medina som spelades!! Både hemma och på Andalous!!!



Sommaren 2008 när jag bodde i Tunisien, var alltså då som jag träffade min kille, Sammi!! :)
Jag eller Sara fick Ziba, nu mamma och pappas hund!!



Ha en underbardag... Här har det regnat hela natten, ser ut som om det kanske ska bli lite bättre?! Snart lördag och schlager!!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-25 23:32:29

Men... Jag var ju där då, varför har du inte nämnt det? Avstår gärna offentliga bikinibilder dock!

Postat av: Stina

Publicerad 2010-05-26 08:57:58

Du fick juh vara med i förra inlägget... Eller när det nu var bild med på er!! :)

Postat av: Tony Ten Finger

Publicerad 2010-06-07 23:13:46

Hej Stina, du vet att jag inte brukar sitta på folks bloggar osv osv men tittade tvärt in i din och måste säga att detta kan bli den första bloggen jag följer. 1: Du skriver och har bilder från matcherna! Äkta Tegare, gillar det!! (Nog för din pojkvän spelar där,ändå) 2: Du har bild och utmärkta kommentator kommentarer/utlägg från matcherna + bild på den andra matchen också. Helt underbart Stina! Nästa match vill jag att du flashar på läktaren med ett stort T målat på magen ( T för TEG såklart).... Kram T ;)

Postat av: Antoniozara

Publicerad 2010-12-16 08:31:45

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela