Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bloggtid....?!

Publicerad 2010-05-26 09:12:23 i Allmänt

Känns lite som om jag har satt min bloggtid... Nästan varje morgon vid 9, på vardagarna vill säga, så blogar jag!! Jag har nästan alltid precis ducshat och behöver ett break innan jag ska göra näsa ryck!! :)

Igår efter jobbet så gick jag hem till Sammis syster, Sara!!! Dem ca 100 m ifrån oss. Så det blev en lliten fika!! Mycket trevligt!! :) Sedan när Sammi kom hem, så kom han också förbi.
Annars sker det inte så mycket, jag vill ha helg... Men det är alltså bara onsdag... Det värsta var i måndags, när jag var helt säker på att det var fredag... Jag blev lite besviken när jag kom på att det var måndag....

På lördag är det dags!!! EUROVISON 2010!!!! Så det är bara att börja ladda...





Jag tycker även att Danmarks bidrag är bra... Jag förstå inte varför man sjunger på "sitt" eget språk... Jag tycker att det ska vara på engelska...
Israel sjunger på sitt språk...




Låter är kanske bra, men eftersom jag inte förstår något, så känns den inte så mycket...

Här uppe är det även brännbollsyran... Ja, en brännbollsturnering som spelas på ängarna här omkring, tydligen väldigt stort... Så det får bli en update om det till helgen!!

Dags att fixa det sista och sedan gå till bussen!!

Ha en underbardag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela