Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bowling

Publicerad 2010-05-13 17:29:26 i Allmänt

Igår blev det lite bowling... Hade för mig att jag hade lite skills för att bowla, men dem hade gömt sig dagen till ära...!!! :) Jaja, jag blev inte sist i alla, 3 en gång och 2 en gång och vi var 4 som spelade...


Sammi vann!!!



Efter att vi hade spelat skulle Sammi och Tony träna...
Så vi åkte och hyrde film och inväntade att dem skulle träna klart!! Sedan när träningen var klar var vi där och hämtade dem med goda Subway mackor!! :)
Fimen som vi hyrde var Funny People...
Funny People (2 disc) - DVD - Film Vi hade helt underbart väder igår, med idag är det lite mulet... Men vi hoppas på sol imån igen då vi ska grilla hos Sammis syster!! I helgen har dem lovat sommarväder, så vi hoppas att det kommer lite tidigare!!

Ha det helt underbart!! Och njut utav ledigheten för er som är lediga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela