Stina

- Si vis Amari, Ama -

Det går framåt!!

Publicerad 2010-05-06 21:25:27 i Allmänt

Ja, jag har nu bott här uppe i 3 dagar!! Gillar det, kallare än hemma, och det snöade igår... Men men snart kommer våren hit!! :)
I tisdags fick jag tillfälligt jobb!! Halvtid, så det är 4 timmar om dagen på polishusets personalmatsal. En kvinna är sjukskriven så jag ska arbete för henne så länge!! Helt perfekt!! :)

Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten. Går väldigt mycket framåt!! :) Men vårt tvbord passar inte, så det måste köpas nytt!!


Sovrummet

Köket


Vardagsrummet


Snygga klockan


Mindre iordnig, min gaderob... Några utav mina handväskor som ligger uppe på hyllan... ;)



Toaletten, inte klar heller... Det är badkar till höger...

Så det är en liten update om hur det ser ut... Fortfarande finns det några lådor kvar, men det är mest kläder, och vi har inte plats för allt... Måste fixa mera förvaring, men sånt löser sig med tiden!! Nu kan vi bo här och det är fint!! :)

Vi har varit inne i stan och sett lite, men jag kan fortfarande inte säga så mycket om stan, men det verkar vara väldigt mysigt!!
Till jobbet har jag är det ca 10 minuter med buss, och sedan 10 minuters promenad, och det verkar som om jag får vara kvar resten utav månaden!!! Och det är helt perfekt! :)
Igår fick vi handlat, och det känns underbart att ha en fylld kyl och frys!!
Dags att fortsätta och hänga upp lite kläder, så vi får det fint!! :)

Ha en trevlig kväll, och sov så gott när det blir dags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela