Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2010-05-14 10:44:05 i Allmänt

Som vanligt är det jag som är vaken och Sammi sover, jag har kanske varit vaken i ca 2 timmar... Jag vet att Sammi älskar att sova på morgonen, så ca 1 timma till håller jag mig nog!! :) Sedan får det blir frukost.
Jag tycker att sover länge när jag lyckas vakna runt ca 10, men för Sammi är det tidigt!! Han kan sova fram till 2-3 om jag inte väcker honom... Och jag har inte tålamod att vänta så länge, 11-11,30 brukar det hålla till! :)


En bild hemifrån, när Ziba hade saknat Sammi och skulle sova brevid honom i min stora säng...

Idag ska det grillas på Sammis systers gård, ska bli riktigt trevligt!! Och det blir bara ljusare och ljusare så vi hoppas att solen tittar fram llite senare i eftermiddag!! Kanske kan vi till och med sitta ute med rätt kläder?!

Igår bakades det, kalla det vad du vill bollar!!! Alltså chokladbollar... Alltid lika gott!!

Ytterliggare en bild hemifrån när Nea, Alli och jag bakade chokladbollar... Nea rullade, Alli stod med och var bekymrad över att hon var smutsig om händerna!! :) Men till slut blev det klart!!

Som sagt, snart ska jag börja laga lite frukost, sedan blir det lite snabb städning här hemma!! :)
Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-05-19 20:29:04

Gott med lite negerbullar och "memory" pictures, men var är bidlerna på dina andra syskonbarn? inte favoriserar du väl? ;-)

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela