Stina

- Si vis Amari, Ama -

Grillning

Publicerad 2010-05-02 16:24:47 i Allmänt

Vi ska alldeles strax börja grilla hemma hos min bror... Det är Emma med familj, pappa och såklart min bror med familj!!
I torsdags fic vi packat om alla mina saker, och lastat på dem på lastbilen. Pappa pratade sedan chauffören som trodde att allt skulle få plats eftersom det var helg!! Vilket var helt perfekt!! Jag sov sedan hos Emma!
På fredagen sedan skulle vi köra in lastbilen till Göteborg, för där skulle det lastas om till den lastbilen som skulle åka norröver. När vi kommer in så är den nya lastbilen nästan helt tom, så det verkar som om allt ska få plats, men sedan kommer chauffören och säger att ingenting kommer nog att få plats för att det är så fullt...  Sedan när lastbilen har kört så ringer pappa chauffören som säger att allt kom med!!! Kan juh inte bli bättre!! ;)
Min flygbiljett är bokad tills imorgon måndag, och då finns allt där uppe!!




På lördag så var vi iväg på betssläpp.. Korna släpps ut och ska få gå på grönbete!! Dem blir helt galna!!


Fångas inte så bra på bild... Men!!! ;)

Sedan träffade jag Kalle på en fika, verkligen längesedan vi träffades så det var jättekul!!! Jag ringde Tesa efter, hon var hos Eva och Ingmar, så jag åkte dit!!
Efter detta var det dags för en liten förfest hos Madde som har fyllt år i veckan!! Dit kom självklart också lilla Charlie!!


Jag måste gå nu, för att dem skriker ifrån köket...
Ha det så bra!!

Kommentarer

Postat av: Nilslina

Publicerad 2012-01-17 10:54:10

Wonderful site. Please continue this great public service.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela