Stina

- Si vis Amari, Ama -

Helgen snart slut...

Publicerad 2010-05-09 14:18:14 i Allmänt

Ja, nackdelen med att ha helg, är att man längtar så mycket till den, och sedan är den så kort... Och man får ångest på söndagen... Man känner sig nästan tvungen att göra något istället för att bara slappa och ta det lugnt, eller så är det för mig i alla fall!! Men jag menar inte att klaga!!! Det är aldrig fel med 2 lediga dagar efter varandra!!
Idag ska Sammi hjälpa Tony att flytta, jag ska inte göra något, börjar känna mig lite sjuk, så jag ska peppa mig inför veckans jobb. Dock en kort vecka denna veckan också, då vi har stängt torsdag och fredag.
Sedan så ska vi äta våfflor!! :) Sammi ska inför våffelsöndag, och den ska tydligen börja idag!!

http://files.marianova.com/files/imagecache/normal/files/2329/2c07ab7814b8d7ed489910e6df6444d9.jpg

Självklart med hjortronsylt, men är det norrland så är det!! Jag köper jordgubbssylt till mig själv!! :)
Även som en söndag ska vara så blir det självklart lite tvättat också!!

Igår var det fika inne i stan med Franco, Elin, Tony och Sammi, sedan köpte vi lite godis och åkte hem och tittade på hockey. Finland mötte Danmark... Kanske inte ska disskuteras hur det gick allt för mycket, men Finland förlorade och var inte riktigt med i matchen. Dock all cred till Danmark som spelade riktigt bra!!! Och var värda vinsten!!

Lite skön musik...

Jason Derulo har gjort det igen, denna gången med The sky is the limit

Ola- Unstoppable

Såklart lite musik så ni kan njuta i vårsolen!!

Ha det så bra!!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-10 11:51:08

Hej babe,



du verkar trivas fint där uppe i norr?! Härligt, kul att du har fått ett jobb också! Allting löser dig vettu=) Hur går det för Sammi? Har han fått något jobb än? Roligt att följa din vardag, så man har koll på dig ;) Ha en fin vecka, ta hand om dig! KRAM

Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!

Publicerad 2010-05-10 15:59:28

tack, jag tycker om den jättemycket!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela