Stina

- Si vis Amari, Ama -

It´s floating...

Publicerad 2010-05-19 09:06:29 i Allmänt

Kommer att bli ett ganska så snabbt inlägg, sitter fortfarande i handduken och bussen går om ca 30 minuter!!! I måndags blev det so sagt kalas för Franco som fyllde år!!! Han hade gjort en jättefin tårta!! :)

En döskalletårta!!

Sedan igår åkte vi ut till Sammis bror och killarna byggde klart flotten!! Testade den i vattnet och den flöt till och med!! :)

Sammi i sina nya fina kläder...


Flotten på väg i!!

Idag är det dags för jobb!! Ända tills klockan 16 idag, sedan ska jag bara hem och inte göra något. Kanske en sväng förbi på Coop på vägen hem, eftersom alla blommor som jag köpte där har en massa löss på sig, USCH... Men men får se vad jag orkar. Sammi skulle iväg och träna efter jobbet och sedan vidare på någon "utbildning"...

Ha en riktigt bra dag, idag är det tyvärr mindre sol i Umeå, men jag är glad för det!! :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-19 10:06:46

Tack fina Stina för massa pepp, de behövs just nu=) Ska göra mitt bästa, så får vi se om de håller. Hoppas du har de bra där uppe & får en fin solig dag! Puss & Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela