Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jag ÄR inte bitter...

Publicerad 2010-05-28 09:01:10 i Allmänt

För er som såg på TV igår... För oss som inte såg på TV igår... Vad hände? Sverige gick alltså inte vidare... VI har nu vårat hopp på Danmark.... Men eftersom alla öststater kommer att rösta på varandra är frågan hur stort hopp vi kan och ska ha? Jag säger bara, mera schlager... Det är inte schlager längre, när Sverige gör en riktigt bra schlager låt, det är då vi kommer tillbaks till eurovision... Hoppas jag!!



Här följer vilka länder som är med på lördag, det startar kl 21,00 på SVT1, men redan kl 20 börjar försnacket och uppvärmningen!!
  1. Azerbaijan
  2. Spain
  3. Norway
  4. Moldova
  5. Cyprus
  6. Bosnia & Herzegovina
  7. Belgium
  8. Serbia
  9. Belarus
  10. Ireland
  11. Greece
  12. The United Kingdom
  13. Georgia
  14. Turkey
  15. Albania
  16. Iceland
  17. Ukraine
  18. France
  19. Romania
  20. Russia
  21. Armenia
  22. Germany
  23. Portugal
  24. Israel
  25. Denmark


Igår åkte jag in till stan med Franco, Elin och Tony. Vi åt på Subway sedan gick vi till Allstar för en kaffe/the... Sedan skulle vi gå ner till RixFm festivalen... Men då slutade den kl 21, så när vi kommer vid 21 så går alla...


Men det var en hel del folk, och vädret var juh perfekt!! Tills dem slutade, för då kom regnet!! :)


Inte så mycket människor kvar!!

Det var tydligen någon efterfest för Sammis gäng på Rex, men vi valde att gå till Costas och fika, igen!! :) För att sedan åka hem ganska så snart!!

Idag är det juh fredag!! Underbart!! Vädret känns lite halvkasst, men jag hoppas att det bättras på inför eftermiddagen!! Det är jobb till ca 15,30, sedan ska jag handla lite snabbt, sedan ska vi iväg till K-Rauta och förhoppningsvis köpa utemöbler och golv till balkongen... Sedan ska jag göra smörgåstårta, om jag hinner!! Annars blir det tacos imån, får helt enkelt se vad som hinns till!! :)



Startlåten på lördag, så ni kan börja öva!! :)

Ha en bra fredag, nu ska jag göra i ordning mig, och sedan ta bussen till jobbet!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-28 12:23:02

Diggar dansen till refrängen. Kan bli en hit på dansgolvet i sommar.. vi får öva :D

Postat av: Tesa

Publicerad 2010-05-28 15:41:09

Heja Azerbaijan och Danmark!!! Ha en underbar dag hjärtat! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela