Stina

- Si vis Amari, Ama -

Måndag igen...

Publicerad 2010-05-24 09:02:40 i Allmänt

Den kommer tillbaka hela tiden... Och det känns fortfarande jobbigt med måndag!! :) Men det är väl så som det ska vara?!
Sitter och slötittar lite på Rivstart, ska snart ta tag i och äta frukost och göra i ordning mig, som vanligt är det bussen 9,32 som gäller!!



Lördagen startade med lite uppvärmning på studsmattan...

Tony tröttnade och tog båten och stack...

Fullt upp med den nya bryggan... Med frigolit istället för flytdunkar, blev riktigt bra!! ;) Väl färdigbyggt blev det en tur ut på havet!! :)


Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela