Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mysig lördag

Publicerad 2010-05-16 11:50:35 i Allmänt

Ja, lördagen bjöd verkligen på underbart väder!! :) På förmiddagen var vi på stan, jag fick köpt en macara och en vit kort jeansjacka!!! :) Sedan blev det fika på stan, uteservering i solen!! Hur varmt som helst!
Efter åkte vi hem till Sammis syter på lite kaffe/the. Sedan var det dags att åka in till stan igen. Vi skulle möta Franco och Elin, och ha picknick!! Vädret var fortfarande underbart och vid 7 var det fortfarande över 20 grader!!


En fik, som man kan låna picknick korg och filtar på!! Perfekt!! :)

Efter detta gick vi till Allstars och tog en drink!!

På Allstars


Den goda drinken, i sommarens färg!!! :)


Och den bästa!! :)

Sedan blev det hemgång!!! 

Idag var tanken att vi skulle grilla, men eftersom det öser ner med regn, kan jag nog tänka mig att det blir kött i ugnen istället!! Kanske har solen tagit sig ner till söder idag?

Imorgon är det dags för jobb igen, och för mig är det "lång" dag, 10-16, tuff tid!! :) Sammis första dag, så jag passar på att önska honom lycka till!!!

Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela