Stina

- Si vis Amari, Ama -

Super trött...

Publicerad 2010-05-23 12:21:19 i Allmänt

Idag blir det nog inte mycket gjort... Jag vaknade vid 9, läste lite, somnade sedan om till typ 11... Gick upp och satte på tvätt... Och nu sitter jag här vid datorn och är jättetrött, så det blir nog soffan idag!!!

Igår var det flotte bygge på högsta nivå... Och det blev riktigt fint och bra!! På kvällen körde vi öven en provtur på på havet!!
Jag kollade på hockeyn, och blev sket sne när det blev mål när det var 8 sekunder kvar... SÅ NÄRA.... Sedan var det fotboll och final, då var jag med social!! Det var fullt hus igår, Sammis syster med familj kom förbi, sedan var det Tony, Ramzi, Sammis mamma och Sammi och jag så det var fullt hus när det var dags för middag!! Grillat och det var riktigt gott.
Vi åkte ut dit vid 12 på förmiddagen och kom inte hem föräns vid 2 på natten, så det var hela dagen!! Tyvärr var inte vädret så fint, men det blev grillning, fick dock sitta inne eftersom det började regna.
Jag hoppas att ni hade en trevlig lördag?

Nu ska jag återgå till soffläge, kanske baka lite kalla det var ni vill bollar!!! Sedan måste jag byta tvätten... Sedan åter soffläge, och sedan ska vi kolla fotboll ikväll.. Sammis lag spelar.

Ha det så bra och njut utav söndagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela