Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbart!!

Publicerad 2010-05-08 11:00:44 i Allmänt

Jag vaknar av att solen lyser!!! Helt vindstilla ute, och det verkar som om det kommer bli en underbar dag!! :)
Var juh som sagt på bio igår, jag tyckte den var helt okay... Vi såg den i 3D, men tydligen så är den inte filmad i 3D utan i 2D, så det var inte så mycket bättre än vanligt... Robin Hood kommer juh i veckan, kanske ska vi se dem också? Och den är filmad i 3D!! ;) Har verkligen saknat att gå på bio, jag tycker det är jättemysigt!! Sedan att killen som satt brevid mig luktade nåt enormt med svett förstörde saken ganska så mycket... Helt seriöst, han har säkert jätteproblem och det är säkerligen jättejobbigt för honom... Men för mig... Varenda gång han rörde sig så kom det en enorm stank, usch... Jag var nästan påväg att lämna bion för det....

Men jag andades genom min sjal samt åt en massa popcorn!! :)

Vi får se vad dagen erbjuder idag!!! Sammi ligger fortfarande och sover, så jag ska slappa lite framför tvn och låta honom sova. Sedan tror jag att jag ska göra en riktigt god helg frukost!! Med bacon, ägg och en massa god!! En bra start på dagen!

Jag önskar er en härlig dag, njut utav våren!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela