Stina

- Si vis Amari, Ama -

Världens bästa...

Publicerad 2010-05-21 16:31:55 i Allmänt

Idag har mitt underbara gudbarn dopdag!!! Kan tyvärr inte vara med på fikan, men önskar att jag kunde!!! ;)

Men om bara 1 månad så kommer jag hem på en fika!!! :) Och då ska naturligtvis alla söta och underbara vara med!!!

 


Sebastian & Mille

Hannah & Maja, på detta fotot med rekordlångt manickelhalsband, 9,64 meter långt!! :)

Ida

Alli

Hannah,Maja & Mille

 

Ida, Alli & Nea

 

Och bara för att jag snackade med Emma & Line om när dem var i Sahara för ett tag sedan, så måste även denna bilden vara med!!

Hela min grupp gick åt ett håll och Emma & Line åt ett annat, specialtour just for you!!!! :)

Idag har det varit en lugn dag på jobbet, inte så mycket folk som skulle äta idag... Sedan skulle jag gå och se om jag kunde finna en fin doppresent, men jag hittade ingen butik som sålde det som jag sökte... Får fråga Sammi och sedan kanske gå dit i morgon... Solen lyser fortfarande underbart, men det verkar som om det börjar bli lite kallare, det känns i vinden. Men förhoppningsvis håller det i helgen!! Imån ska vi ut till Sammis bror som sagt, bygga brygga och grilla gott!! Kanske blir det lite god dricka till det??! Får se vad dagen bjuder på!

Tycker att ni som har börjat läsa min blogg ska lämna lite kommentarer, så jag vet vilka ni är!!! Börjar juh bli ett par nu!!

Ha en underbar fredags eftermiddag och kväll!!

 

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-05-21 16:49:56

sådär ja! ingen glömd! men måste bara säga att min kamel måste ha varit den största i hela världen! synd bara med all sand....

Postat av: Line

Publicerad 2010-05-21 16:50:39

är det midsommar du ska fira? för då ska vi på brakfest på stinas väg....

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-21 16:55:41

Heeeeeej! Jag följer dig för fullt! Skönt att hänga med lite, man kan ju inte prata varje dag :) Men det känns som att du har det ganska bra där uppe. Saknad här hemma dock! Puss

Postat av: A

Publicerad 2010-05-21 17:19:41

SÖTA BILDER! :D

Postat av: Victoria ♥

Publicerad 2010-05-21 17:22:34

hahah naaw gulliga bilder :D

Postat av: Syster yster med gänget

Publicerad 2010-05-21 20:57:26

Hej! Jag hoppas att jag får komma till dig snart!!! Jag tycker det är mysigt med fredagsmys hela kvällen med dig Stina! Puss och kram ifrån Nea

Postat av: Syster yster med gänget

Publicerad 2010-05-21 20:58:45

Jättefina bilder!!! Men var du tvungen att lägga ut kamel-bilden? Line hade ju precis lagt ner det tjötet...

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-05-22 11:38:41

Jag tittar oxå in titt som tätt...! :)

Postat av: Tesa

Publicerad 2010-05-23 21:32:21

Varje dag!!! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela