Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen fredag

Publicerad 2010-11-12 06:20:34 i Allmänt

God morgon!
Någon som är uppe nu?
Sista arbetsdagen för veckan, väldigt skönt. Mindre skönt att börja kl 7 dock... Men men det är så det är!

Igår var jag som sagt med Sarah och tränande innebandy



Efter det gick vi hem till Sarah och fikade lite... Blev såklart de nya delicato, latte nougat... Riktigt goda, och för er som inte har provat, gör det snarast! Funderar på att köpa hem en hel låda!! ;)

Någon som har några planer inför kvällen/helgen? Jag har inte bestämt något, känner mig rätt trött just nu, så vi får se vad som blir!
Men ha en skön dag, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela