Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen fredag

Publicerad 2010-11-05 08:26:13 i Allmänt

God morgon! Hur står det till idag? Jag mår bara bra... Igår var jag lite trött, var en man kort på jobbet så jag fick jobba för två, inte lika kul. Men var så inställd på det, så det kändes knappt av föräns allt var klart och jag kände att jag var mycket tröttare än vanligt... Men men det var juh inga problem och det var skönt, utan allt flöt på!

Idag är det fredag! Och det snöar ute... Men det kommer säkerligen att töa bort snart, eller så kanske det blir kallare? För nu ligger det på 0:an..




Snart dags för nyheter och sedan fixa sig klar inför dagen.

Ska ni hitta på något kul ikväll? Eller är det bara fredagsmys som gäller?
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela