Stina

- Si vis Amari, Ama -

En dag på stan

Publicerad 2010-11-25 19:53:35 i Allmänt

Började med en lunch på stan med Sammi, Anna och Robin!!



Riktigt gott!

Efter det försvann Robin med Erik, en annan kompis till han som bor här uppe! Sammi gick tillbaka till jobbet, Anna och jag gjorde stan lite... Hittade en massa roliga och fina saker. Och en present till Sammi! Dock inte den jag hade planerat, för den verkar vara omöjlig att få tag i denna stad, men det känns ändå bra! :)
Anna och jag promenerade lite tills vill höll på att blåsa bort. Hittade då Robin och Erik!! Anna och jag passade på att värma oss lite!



Vi fortsatte sedan för att handla lite mat inför kvällens middag.
Nu är vi hemma i värmen igen... Jag lagar mat, och gissa vad Anna har fastnat för???



Nädå, hon erbjöd sig att hjälpa till!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela