Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!

Publicerad 2010-11-16 06:57:42 i Allmänt

Känns som om jag alltid är uppe tidigt nu, men vad gör det en dag som denna?!
Idag är det min födelsedag!!! Hurra hurra hurra hurra!! ;)



Och snart ska jag iväg och se om jag får den presenten som jag har önskat mig mest utav allt! Får vänta tills i eftermiddag och se, hur allt har gått! Och om jag har något svar.

Efter det ska jag iväg och jobba! Kom att tänka på en sak, tror det är andra eller tredje gången som har arbetat/ska arbeta på min födelsedag! När jag var lite yngre tyckte jag inte att man skulle behöva arbeta på sin födelsedag, så jag tog alltid ledigt! Inte för att det är så speciellt att fylla år, men jag tyckte bara så! :)
Men idag är det alltså jobb som vanligt.

Nu är det dags att fixa i ordning mig, vi hörs senare idag!
Ha en perfekt dag! :)

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2010-11-16 08:14:56

Grattis min söta fru!! Ha en underbar dag!! Många pussar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela