Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2010-11-22 09:49:37 i Allmänt

Blev inte så mycket bloggande igår... Kände inte riktigt för det! :)
Men i lördags var det som sagt utgång, och vi var här innan! :) Jag hade verkligen en jätterolig kväll!


Några hemma hos oss, innan.

Men vi var på Corona i alla fall! Blev en massa dans!! :)

Igår var det total slappdag. Jag tror jag spelade på mitt DS i typ 4 timmar eller så. Och sedan på kvällen så gick det inte att spara, så det blir att ta tag i det någon annan dag... Men får starta om ifrån början, så att det går att spara. Var bara lite irriterad igår, bara lite alltså! ;)
Blev även en sväng in till stan för att spela lite biljard.


Tyvärr så vann jag inte, eller som ni ser jag är hel, har flest bollar kvar. Men den svarta åkte i, så då vann jag!!

Sarah undrade om jag kunde jobba idag, så det blir lite i kassan idag, alltid bra att få jobba lite extra! :) Kändes konstigt igår när jag inte visste att jag skulle jobba idag, för nu har jag ju vant mig... Men SNART myckte snart kommer jag att ha ett jobb! :)

Jag hoppas att ni hade en bra helg?
Snart kommer Anna och Robin hit upp till norr, ska bli så kul!! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-22 10:29:15

JIPPI!!!!! Bara två dagar kvar... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela