Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2010-11-02 08:54:06 i Allmänt

Hur står det till idag? Hoppas att ni har sovit gott!!
Här känns det som om det kommer till att bli en helt underbar dag!!! :) Jag är pigg och utvlad och väder ser perfekt ut!! -3 grader, sol och vindstilla!!
Igår blev det inte mycket mera gjort än lite häng hemma hos Vera och Yousef, nån kopp thé såklart! Efter det gick jag hem och lagade lite mat, blev så hungrig!!! :)
Men självklart så kollade vi på Paradise Hotel, någon mer som följer det??


Och igår kom det juh alltså in 2 nya tjejer?? Kommer det att bli partnerbyten denna veckan?? Enligt Tv6 kommer detta att ske ikväll...



Jag trodde aldrig att jag skulle fastna för det, första vecka såg jag det inte ens och sedan började jag se reprisen på kvällen och sedan så var jag fast!!! ;) Någon som känner igen sig??

Nu ska jag fixa mig klart för att sedan åka och jobba!! Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2010-11-02 09:15:16

jätte fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela