Stina

- Si vis Amari, Ama -

Julköp

Publicerad 2010-11-01 18:29:15 i Allmänt

Sitter och tittar på vilka gardiner som ska få pryda våra fönster i vinter, eller kanske ska säga i jul?! :)







Måste bege mig ner i källaren och se vad som finns i julväg... Men det känns juh så långt bort, så jag har inte riktigt tagit tag i det... Är ganska så avundsjuk på min svägerska som är KLAR med alla julklappar....!!! Men kan vara bra att veta vad som finns!! Kanske ska bli veckan projekt?? ;)

Nä, nu ska jag hem till Vera och dricka lite thé!!

Ha en underbars kväll!!

Kommentarer

Postat av: melissa

Publicerad 2010-11-01 18:31:26

du me gumman.pok

Postat av: Stina

Publicerad 2010-11-01 18:32:34

Det var för längesedan jag skrev till dig Melissa... Kommer inte ihåg vad jag skrev...?! Pok

Postat av: MATILDA ROSQVIST

Publicerad 2010-11-01 19:01:34

fin header :) kram

Postat av: Line

Publicerad 2010-11-03 09:15:46

Jaaa, gillade gardinpar numemr ett!!! MEn komemr du ner i norvember kan vi ju kolla på gekås!!!

Själv är jag inte helt klar, bara nästan! Har lite smått och min man kvar.... och en hundra kronors till!!!

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela