Stina

- Si vis Amari, Ama -

Känner mig som ett barn som väntar på julafton...

Publicerad 2010-11-24 20:02:48 i Allmänt

Tror att denna dagen har varit en utav de längsta dagarna på väldigt länge... Kommer klockan någonsin att bli 21,30???? Och är det endast 24 timmar på detta dygnet?! ;)
Väntar verkligen på att planet ska landa så att Anna och Robin kan komma hit! Ska bli så roligt och mysigt!

Men nu börjar klockan närma sig, så jag får bara hitta på något att göra en stund till, som kommer att kännas som en evighet, och sen är tiden här!

Nog om detta! Var förbi och fikade lite med Vera och Sarah, blev som vanligt några koppar te!! Efter det var det Paradise Hotel, shit det är en spännande vecka... Jag var glad att Melissa äntligen åkte ut, och vem sitter i baren ikväll??? Ska bli kul att se hur det går på parcermonin imån.

Ha en mysig kväll...
Kan tänka mig att detta blir den sista uppdateringen idag. Men visst har det varit bra idag? Kände att jag var tvungen att kompensera lite för några dagars dåligt bloggande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela