Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag

Publicerad 2010-11-06 11:29:22 i Allmänt

God förmiddag!
Jag har precis ätit lite frukost och duschat... Ska ner och tvätta strax, och sedan ska det bara slappas hela lördagen...Kanske orkar mig ut på en promenad i alla fall? Vädret är helt underbart.
Men i övrig är det lugnt tills kvällen kommer!
Ska med Elin och hennes kompisar till All Star...



Hoppas att det blir riktigt bra! Men nu är juh bara frågan vad ska jag ha på mig?!
Hur är vädret hos er idag? Är det någon som ska hitta på något kul ikväll??


Ha det så bra så länge så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela