Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mörker

Publicerad 2010-11-03 17:30:32 i Allmänt

Usch och fy vad mörkt det är ute... Klockan 16 var det nästan helt svart, men men, det är väl bara att vänja sig, för mörkare ska det bli.

Igår fick jag en ganska så tidig födelsedagpresent ifrån min underbara familj. Fick en jättefin vinterjacka och termobyxer! Får visa någon fin bild när jag har det på. Försökte att hitta någon bild på nätet, men det gick inte så bra.

Dags att börja förbereda lite för maten och sedan går jag hem till Sarah och dricker en kopp thé. Har blivit väldigt mycket thé drickande sedan jag kom upp, men väldigt gott!!

Väldigt tråkigt och menlöst inlägg, men men det är det som sker just nu!!

Bjuder på en fin bild sålänge, kanske har jag något vettigare att skriva ikväll?! ;)


Världens sötaste jultillbehör! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela