Stina

- Si vis Amari, Ama -

Nu är det helg!!

Publicerad 2010-11-05 17:48:38 i Allmänt

Hemma ifrån en dag på jobbet... Typ alla hade halvdag så det var inte mycket gäster idag... Men vi fick putsat och städat en hel del, mindre kul men behövligt!!!
Igår tog jag upp alla våra julsaker för att se vad som fanns och vad vi skulle behöva köpa! Och det fanns i alla fall julgranskulor till typ 10 granar kanske?! Men det fanns inte tillräckligt med adventljusstakar, så på vägen hem ifrån jobbet idag hittade jag 2 som jag köpte!!




Fann också en ljussliga till att han på balkongen.



Nu får vi se vad fredagskvällen har att erbjuda, kanske en sväng till Sarah och se på film? Senare kanske en sväng till stan? Hmm får se, är sugen på att hitta på något...
Hur som helst, ska börja fixa maten här hemma nu, idag blir det lax!

Trevlig fredagskväll!!

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-11-05 18:56:31

Ohh söta goa Stina=)ha en trevlig kväll=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela