Stina

- Si vis Amari, Ama -

Slappardag? Nej tack!!

Publicerad 2010-11-06 15:11:15 i Allmänt

Eller nej tack kanske är fel, men det har inte blivit mycket slapp i soffan i alla fall! Hade en hel del tvätt, hela 9 maskiner kom vi upp i idag!! :) Sedan har jag hunnit att städa garderoben och städa toan... Snart är det dags att fortsätta städa lägenheten! Är inte riktigt på humör att städa idag, men det kändes som ett måste idag! Sedan är det nog dags att börja fixa lite med middagen...
Vad hittar ni på idag?

Har inte så mycket mer att tillägga, ville bara uppdatera er lite!!

Ha det så bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela