Stina

- Si vis Amari, Ama -

Snart advent

Publicerad 2010-11-24 00:19:48 i Allmänt

Dagen blev inte riktigt som jag hade planerat... När jag började tvätta så blev jag riktigt sugen på att fortsätta att fixa och dona lite... Mina väskor har fått lite bättre ordning, fortfarande inte bra, men bättre än innan och mer ordning. Toaletten är städad, belysningen på balkongen är uppe, julgardiner och adventsljusstakar är uppe.
Egentligen tycker jag att det är lite tidigt att sätta upp julgardiner och adventljusstakar, men eftersom Anna och Robin kommer imån är det skönt att ha det klart! Samt att det är ju väldigt mysigt!!



     



Men det är skönt att allt är klart, tvättkorgen är tom, eller egentligen är inte allt klart, men en början i alla fall!
Nu blir det snart sängen, hinner nog spela lite DS också kanske?!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela