Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tisdag

Publicerad 2010-11-09 08:29:32 i Allmänt

Igår blev det alltså en massa bullar bakade, och dem blev riktigt goda! Fastän att jag ett tag bakade bullar väldigt ofta, så åt jag knappt någon själv. Så det var riktigt gott med en nybakt bulle och ett glas mjölk!



Och precis när alla bullarna vara klara så var även middagen klar, pannbiff med stekt lök, potatis och brunsås!



Sedan gick vi hem till både Sarah och Vera och lämnade lite bullar!

Hann även att se Ung och Bortskämd på SVT1 kl 20... Någon annan som såg det? Jag kan inte säga annat än ego föräldrar som INTE vill sitt barns bästa... Helt okay att ge sina barn pengar om dem tycker att dem har för mycket av det, men lär barnen normaltvett...

Dags för nyheterna, hörs senare. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela