Stina

- Si vis Amari, Ama -

Dagen

Publicerad 2010-09-14 12:48:31 i Allmänt

Har slappat fram tills nu, kollat runt lite på internet, läst bloggar och inte gjort något.
Jag har börjat skriva ett nytt CV och sedan blir det nog in till stan för att presentera sig och dela ut lite fler. Tycker juh att det borde finnas några som behöver en personal till i sin butik, men det verkar inte de andra tycka!!! :) Eller så blir det kanske en promenad till centrum, och imån stan... Ska se var och när man kan rösta, så får jag det gjort också, slippa tänka på det något mera!!

Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda!! Är lite sugen på att hitta på något, men jag vet inte vad, hmm får nog fundera lite mer på det...

Har ni sett reklamen för Skånefruar inför imorgon? Shit, dem är verkligen patetiska, men ändå så kommer jag säkerligen att kolla på det!! ;) Dem vet hur dem ska få folk att titta, såklart!! Hur kan hon gå i en röd klännig på ett white party?? Ni förstår draman som kommer att komma!! ;)

Annars är det lugnt här uppe, det är helt grått och trist ute, men så är juh hösten!! Men snart ska vi till solen!!! Välbehövligt!!!

Lyssna på killen nedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela