Stina

- Si vis Amari, Ama -

Första dagen

Publicerad 2010-09-22 21:34:29 i Allmänt

Ja, hur ska jag beskriva denna dagen???
Jag har ont i mina öron, som inte är vana vid att ha headset på sig... Vet inte om jag har väldigt stora, eller väldigt utåtstående öron? För jag har verkligen ont... Men, dem vänjer siug säkert snart!! Jag har ringt över 400 samtal idag, och det börjar kännas på min röst... Dessutom börjar jag bli lite förkyld, vilket även det tar på rösten... Men men, jag äter halstabletter och dricker hur mycket vatten som helst, hur som helst dagen har gått bara bra... Men jag känner att jag har gjort något, för jag är trött och det känns underbart!! :)

När jag kommit hem ifrån jobbet blev det lie soffhäng, innan jag städade lite för att sedan laga lite mat!! Nu känns det som om klockan är hur mycket som helst, men den är bara lite efter nio... Kan juh inte lägga mig ännu!!!
Sedan blev det Idol, första gången som jag ser ett helt avsnitt denna säsongen... Och just nu är det Skånefruar som gäller, och sedan hoppas jag att jag har somnat innan Kungana av Tylösand börjar, för det är juh så sjukt dåligt, men jag vet att är jag vaken så kommer jag att se det!!

Jag hoppas att ni har haft en bra dag? Kommer verkligen att bli färre blogginlägg nu när jag jobbar, har inte tillgång till internet på jobbet och min telefon vill inte samarbeta med blogg.se
By the way, här har det varit helt underbart väder idag!! Satt ute lite på lunchen i solen, och det var så skönt!! Snart är det bara mörker här uppe....
Hoppas att ni sover gott inatt, det kommer nog jag att göra!!


Zingo hänger på jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela