Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fullspäckad dag!! :)

Publicerad 2010-09-09 23:01:06 i Allmänt

Precis som vi hade tänkt så blev det kina på stan!! :) Riktigt gott idag med!!!


Efter lite häng på stan så bege vi oss hem till mig!! :) Sedan en promenad därifrån till centrum!! Ett besök på Rusta och lite annat!! Och vad fanns på Rusta???


Chockladen som jag har letat efter!! :) Men den var inte så god som jag hade trott, typiskt!! :) Men ner gick den!! ;)
Hemma blev det sedan ett power stopp innan vi promenerade hem till Lollo. Idag tog vi expertens väg, tror vi, ändå tog det ca 1,15h... Men trevligt hade vi!! :)


Hittade en fin svamp på vägen!!
Sedan blev det helt mörkt... Och dem sparar tydligen på elen här i Umeå, så det var inga lampor tända... Men efter mycket om och men hittade vi vägen!! :)
Sedan blev det bussen hem för min del, var alldeles för mörkt att gå!! Hemma blev det varma mackor och bullar till efterrätt!! Perfekt avslut på dagen!!
Nu är det dags att sova!! Och imån är det fredag!!! Äntligen, som jag har längtat!! ;)
Sov så gott, så hörs vi imån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela