Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon folket!!!

Publicerad 2010-09-11 09:21:04 i Allmänt

Det blev en utgång igår!! Åkte hem till Lollo och Johan vid 7, och sedan började festen!! Det var typ 10 polisaspiranter också Lollo och jag!!! :)



Dock inte till Corona, som planerat, utan det blev till All Stars!! Men det funkar det också... Träffade även lite andra folk ute!! Det är juh inte så ofta som jag känner någon annan än dem som jag går ut med!! ;) Men Tony, Chico och hans tjej var ute, alltid trevligt att träffa folk!!! :)

Sammi har åkt till jobbet för typ 30 minuter sedan, så jag ska nog fortsätta att slappa lite till!! :) Han börjar bli sjuk också, typiskt. Men snart ska vi till sol och värmen!!! :) Helt underbart nu när biljetten är bokad, och jag vet 100 att det blir av!!! :)
Vad ska ni hitta på idag? Ha en bra dag vad ni än ska hitta på!!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-09-11 18:37:10

missat.... vart åker ni+ och när?

Postat av: lollo

Publicerad 2010-09-11 22:48:09

härlig bild..så glada ska v se ut när vi springer sträckan mellan oss med 2 returner sen =)

Postat av: Konradanna

Publicerad 2011-07-26 07:32:49

Thanks for the info!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela