Stina

- Si vis Amari, Ama -

Helt slut

Publicerad 2010-09-04 22:34:16 i Allmänt

Igår blev det en liten utgång!!! :) Louis, som jag gick på guideskolan, flyttade hit i onsdags, så Sammi och jag tog vårt pick och pack och drog hem till henne och hennes kille, Johan!!! Där blev det en del att dricka!!! Och sedan begav vi oss in mot stan!! Det blev AllStars, har aldrig varit där på kvällen, men det var helt okay, om man vill sitta och tjöta... Men vill man dansa, vilket jag vill, så var det nog världens sämsta ställe... Det minsta dansgolvet ever... Men det var ändå helt okay, blev juh mest tjöt eftersom man inte fick plats på dansgolvet...
Riktigt kul hade vi i alla fall, och vips så var klockan 2 och ställena stänger...
Louise tog en massa kort, men jag hade inte min kamera, men ska stjäla en massa bilder utav henne, också ska jag försöka lägga upp några senare!!

Denna dagen har det också varit fullt upp, Sarah och hennes pojkar skulle till Leos Lekland, så jag hängde med!! Och vi (JAG) hade sjukt kul!!!
Ett bildregn...


I sina nya fina kepsar!!



     





       






Nu blir det fortsatt slapp i soffa och säng!!! Tror snart jag ska krypa ner och se en film!!! Men jag hoppas att vara människa imån igen!!
Jag hoppas att ni har haft en bra helg??

Ha det så bra, så hörs vi mån igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela