Stina

- Si vis Amari, Ama -

I GOT A JOB!!!

Publicerad 2010-09-21 21:34:02 i Allmänt

Fasiken vad skönt!! Vr med Lollo idag på intervju, sedan fick vi gå på utbildning med en gång!!! Kanske inte mitt favorit jobb, jag är numera en telefonförsäljare!!! Snälla hata mig inte!! ;)
Men vi börjar jobba redan imån och vi får se hur det går.. Fick testa och ringa några samtal idag, och det kändes väl sådär... Men vi får se!! Jag har ett jobb, vilket betyder att jag kommer få en lön!! Helt underbart... Nu måste jag bara sälja så att jag får någon lön!!  Men det är ett senare problem, detta kommer att gå toppen och det kommer att vara skitkul!! Helt perfekt är också att jag kan välja lite hur jag vill jobba... Men det kommer nog att mestadels att vara 9-17, kanske till 13 på fredag och sedan ledig lördag och söndag!! Känns helt underbart!!

Nu ska jag läsa lite mera om det innan det är dags att sova för att sedan jobba imån!! Detta kommer att bli super!! Sov så gott alla söta!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-21 21:42:17

GRATTIS hjärtat! Visste att det skulle lösa sig. Det kommer gå hur bra som helst! Puss puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-21 21:57:21

GRATTIS:)

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-09-21 22:04:31

Grattis, grattis! Det kommer du klara bra.

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-09-21 22:04:58

Grattis, grattis! Det kommer du klara bra.

Postat av: Tesa

Publicerad 2010-09-21 23:41:51

Grattis frugan!!! Har hållt tummarna hela dagen!! Lycka till imorgon!! Hörs imorgon, puss puss

Postat av: Madelene

Publicerad 2010-09-22 09:33:05

Grattis Stina! Det passar dig perfekt! Lycka till! Kram

Postat av: jenny

Publicerad 2010-09-22 10:50:11

Grattis babe!!! Alla jobb som ger dig lön är ett bra jobb=) Skit i va folk säger, du gör de du kan för att tjäna pengar, de är bra! Skönt å bara komma hemifrån och känna att man gör nåt, I know the feeling ;) Ha en fortsatt go vecka. Puss

Postat av: Line

Publicerad 2010-09-22 12:51:48

Jag är nixad!!! Stort grattis gumman!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela