Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ingen packning....

Publicerad 2010-09-24 00:01:07 i Allmänt

Blev inte så bra som jag hade tänkt... Snackade lite med Sarah, och vipps så satt jag i hennes soffa och tjötade!!! :) Gick hem för att byta tvätten och sedan tillbaka igen!! Hon hade gömt Emilios present här, han fyller år på lördag, så jag tog med mig den bort... En eldriven mc... Eller vad kallar man det? Inte alls typiskt, hittar ingen bild på den... Men men, ni fattar?? En liten eldriven motorcykel, och han kommer bli hur glad som helst!!

Sedan kom Sammi förbi, vid typ tio också blev det lite mera kaffe!!! :) För dem alltså! ;)
Så min packning försvann helt i det blå... Får nog ta tag i det imån, känns nästan som om det är dags??? Jag brukar alltid vara ute i god tid, och nu är det dagen innan och jag har inte ens packat en första gång, hmm får se hur detta ska gå!!

Men allt är i alla fall tvättat nu, så nu är det bara en städning som saknas, men det fixas som sagt imån!! Slutar nog jobba vid ett, så då blir det en sväng på stan, och sedan hem för att fixa och dona lite... Shit känner mig nästan lite stressad... Ska baka lite bröd och bullar hade jag juh tänkt också, när ska jag hinna det??? Emilio är juh allergisk mot mjölk, så jag ska baka bullar och bröd till det, ska dit på frukost på lördag är det tänkt!!

Nu är det i alla fall dags att sova!! Men vi hörs imån!! Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela