Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jag just nu

Publicerad 2010-09-17 10:00:05 i Allmänt



Sådär snygg bild!!! ;) Har lite ansiktsmask på mig ifrån Döda Havet, den luktar så j-vla illa...
Snart blir det en dusch för min del och sedan hem till Lollo och gå ut med hennes hund!! Sedan blir det stan, lämna ut lite CV och sedan till Lollo igen för att gå ut med hennes hund!!
Sedan får vi se vad som sker, tror jag ska träffa Vera en sväng.
Idag är det en bra dag, en riktigt bra dag!!! Synd bara att Sammi ska iväg. Hade juh varit bäst om han var med mig!!!
Ibland har man bara känslan att det känns bra, riktgt bra dessutom!!

Kommentarer

Postat av: Madsmonica

Publicerad 2011-10-21 10:02:38

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela