Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jordanien!!!

Publicerad 2010-09-28 01:17:08 i Resor

Underbara Jordanien!! :)
Landade natten mellan lördag och söndag vid typ 3 på natten!! Och vi möttes av ca 30 grader!!! :) Kan inte bli bättre!! Vi bestämde oss för att hänga lite på balkongen och njuta av att vi faktiskt kunde sitta ute, utan att bli blöta och utan att frysa en massa!! Sedan blev det lite drinkar på det på balkongen och sedan sängen vid typ 8!!!!



Gårdagen var inte bättre den!! Gick upp vid ca 2 (????!!!!) och sedan var det grillning!! Och det var lammkotletter och kyckling till mig!!! Och naturligtvis hommos (stavas hur?). Yousef hade några vänner som kom förbi och vi satt och tjötade en hel del, blev en del skämt!! Och naturligtvis pokerspel på kvällen!! Och självklart lite drinkar!!



Denna dagen har varit lugnare, vaknade och tog det lugnt ett tag... Blev några avsnitt av How I met your mother!! Sedan iväg till Yousefs farbror för lunch, och sedan ut i skogen för att jaga duva!!



Och även ikväll blev det grillning, men bara kyckling!! :) Kom hem för en stund sedan, och har sedan dess kollat på How I met your mother igen... Imån bär det nog av mot Aqaba, och det ska bli underbart med ännu mera sol och ännu mer värme!! Och jag ska sola och bli brun!!!

Hoppas att ni har det bra där hemma?? Hörs snart igen!!

Kommentarer

Postat av: Ni vet vem....

Publicerad 2010-09-28 16:11:26

hoppas ni får solsting.... ( 3:dje gradens)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela