Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kom igen nu

Publicerad 2010-09-01 08:25:48 i Allmänt

Jag förstår mig inte på vädret... Idag har jag planerat vad jag ska ha på mig, och vad händer då för första gången på typ 1 månad... Jo, solen lyser, klarblå himmel och det är perfekt väder ute... Vad SKA jag ha på mig nu??? Hade en helt klart för höstig plan för mig... Hmm, nu blir det att helt tänka om, måste kännas lite varmare...

Men men, ska sminka mig lite nu, sitter fortfarande i handduken, och sedan får vi se vad det blir för klädsel inför dagen... Börjar bli ännu mera nervös nu, men men, försöker intala mig själv att antingen så går det bra eller så går det mindre bra, och vad gör det?? Självklart vill jag mer än gärna ha ett jobb, men är det inte detta så kommer det nya!!! Förhoppningsvis??!!! ;)

Vi hörs senare!! Nu ska jag göra mig klar, så jag inte blir sen!!! Ha en underbar dag, kanske lyser solen hos dig med??



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela