Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag

Publicerad 2010-09-18 13:02:27 i Allmänt

Vaknade ganska så sent idag... Eller typ 11, och för mig är det sent!!! Sedan har det varit en massa slapp, känns som om det alltid det blir nu!!! Men snart blir det ordning och reda igen, hoppas jag!!
Vad ska ni hitta på idag?
Jag är nog sugen på att ut och promenera!! Alltid lika skönt att komma ut och bara gå!!
Och idag är det bara en vecka tills vi åker!!! Ska bli så underbart!!! Blir nog först några dagar i stora staden, Amman och sedan ner till Aqaba, jag ska sola!!! Och Sammi ska arbeta lite och självklart sola lite med!!


Från Aqaba till Eilat

Perfekt tid att åka tycker jag, speciellt när det börjar bli mörkt och regnet bara öser ner... Skönt att få lite extra soltimmar!! :)
Hörs senare!! Ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela