Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tisdag

Publicerad 2010-09-14 18:21:20 i Allmänt

Efter ha dammsugit, duschat, fixat mig klart och ätit en god lunch, gick jag hem till Vera för en massa häng!!!
Var helt öppet hus där idag, med en massa besök!! :) Vera bakade sockerkaka så det blev även en hel del fika!! :) Vilket aldrig är fel. ;)

Jag kom inte så långt med mitt CV förut. jag har skaffat ett nyare word, och jag fattar inte det. Tycker att den gamla varianten är mycket enklare... Först trodde jag det var att jag var tvungen att kom in i det, men jag har ändå arbetat med det ganska så många gånger, på andra datorer, och det går inte så bra för mig... men nu får jag väl sätta mig och verkligen försöka. Men ska nog ge mig på det sen igen, så jag får ett nytt CV. Sålänge får jag ge ut mitt gamla, tycker ändå att det är helt okay!!

Någon som ska gå på Ladies night i år?? Jag ska gå i Göteborg den 9 oktober, ska bli riktigt kul!!!



Den helgen blir det alltså en snabbvisit hemma!! Och den gången ska det köras upp hit efter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela