Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ny dag

Publicerad 2010-09-23 08:16:03 i Allmänt

Nya telefonsamtal!! Sitter i startgropparna för att strax gå och möta Lollo och sedan gå till jobbet!! Mina öron är nästan helt okay idag!! ;) Får se om det blir värre efter dagen eller om dem kanske ha vant sig då??
Får se hur mycket jag hinner ringa och sälja idag, hoppas på att det ska vara mycket mera svar i telefonerna idag!! Och självklart att fler ska köpa av mig!! :)

Hann inte somna innan Kungarna av Tylösand igår, eller jag somnade mitt i det... Men igår var det ändå ett helt okay avsnitt?? Var juh inte sjukt vidrigt som det har varit i de andra avsnitten? Eller somnade jag innan något hände?
Kul dock att dem har hemmafest, har bjudit in folk med flyers där det står att dem bjuder på dricka, och sedan blir hon den ena bruden (som är negativ till allt) sne för att folk tar i deras kyl??? Kanske inte riktigt rätt läge, eller?

Sen är det helt sjukt att vi åker på lördag!!! Känns som om det är så långt bort, men om 2 dagar är vi snart påväg till flygplatsen!!! Ska bli helt underbart att komma iväg lite... Tyvärr ska juh Sammi arbeta lite, men det får vi ta!! Jag ska bara slappa och njuta av att det fortfarande är varmt!!Hoppas att det hinns med en hel del solning så att jag kan få bli ite brun också!!

Nu ska jag ta och bege mig, önskar er som vanligt en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela