Stina

- Si vis Amari, Ama -

Packa

Publicerad 2010-09-23 17:12:16 i Allmänt

Hemma efter ytterligare en dag på jobbet!!! Känns skönt att kunna säga så!! :)

Har tvätttid nu, så jag ska passa på att byta laka och handdukar, så att det ska vara rent och fint när vi sedan kommer hem... Sedan imån blir det nog en storstädning!!!

Men sen har jag tänkt att ägna mig lite åt att packa... Är helt världelös på att packa, som ni flesta vet... Men jag försöker alltid att göra det bra!! :)
Men ska nog börja att förbereda mig lite, vi ska dessutom bara ha en väska också, så det blir verkligen att lägga manken till!! Men jag ska nog klara det, börjar juh bli vuxen nu!! :) I vart fall ska det, som jag sagt innan, bli helt underbart att komma iväg. Längtar en massa, men försöker att inte göra det... Det kommer ändå att gå så fort, och speciellt när vi kommit ner... Där nere kommer det nog också att bli riktigt dåligt med bloggandet, men ska självklart försöka hålla er lite uppdaterade!! :)



Vi får se hur det går!! ;)

Ha en riktigt skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela