Stina

- Si vis Amari, Ama -

Rösten är lagd

Publicerad 2010-09-19 15:18:59 i Allmänt

Först blev det en sväng till flygplatsen för att hämta Sammi som varit i Stockholm över helgen!! Lite jobbgrejer... Sedan blev det hem till Yousef som fyller 25 år idag!!!


Vera hade gjort en jättefin och god kladdkaka!!
Sedan var det dags för familjegrejen som skulle göras TILLSAMMANS!!! :) Att rösta!!



Oliver och Emilio på väg...


Inne i röstlokalen

Vera och jag i kön!!

Och såhär glad var Vera efter att fått rösta för första gången!!! Ett riktigt glädjehopp blev det där!! ;)

Nu är vi hemma igen och det ska snart lagas middag!! Idag blir det fisk och potatis... Måste verkligen börja äta pasta och ris, äter endast potatis juh!!! Sedan får vi se vad som sker... Ingen Irene Huss film ikväll juh... Men vi hittar nog någon annan... Sedan imån ska jag och jobba hos Sarah, börjar 7!!!!! Så det blir inte allt för sent i säng ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela