Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sol sol

Publicerad 2010-09-06 15:01:20 i Allmänt

Filmen igår var riktigt bra... Irene Huss med filmen Nattrond... Kanske till och med bättre än 1an???? Hmm, får nog fundera lite mera på det... Men det stör mig att hon hela tiden ska hålla på med privat spaning... Okay att hon gick på middagen med honom, men varför åkte hon med honom till sjukhuset?? Utan att ens meddela någon, inte smart... Okay, det löste sig, men det visste vi juh redan innan, eftersom det kommer flera filmer!!! :)

Idag är det strålande sol ute, men jag är fortfarande inne... Har legat och kollat på 2 filmer, och Sammi har sovit fram tills typ nu...

Tyvärr så ringde dem ifrån jobbet som jag har sökt och det var inte jag som fick jobbet... Men men det kommer flera chanser, hoppas jag i alla fall!! :) Men det börjar bli riktigt segt nu att gå hemma, vill ha ett jobb NU!!!!!
Irriterande bara när dem tar så lång tid på sig, dem kontaktade mig på ca 1 månad sedan, men men så blir det ibland. Nya tag!!! :) Tack ni som hållit fingrar, händer och tår!! :)

Vi får se vad som sker idag, måste ut i solen lite!! :)

Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela