Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndag

Publicerad 2010-09-12 09:44:39 i Allmänt

Gårdagen blev riktigt lugn. Jag tittade på en del film på dagen. Förutom The Lovely Bones blev det även Letter to Juliet.



Sophie, en ung amerikansk kvinna, hittar ett obesvarat brev ”Till Julia” under sin semester i Romeo & Julias hemstad Verona i Italien. Det brevet är bara ett av tusentals brev som skickas till den fiktiva älskarens gård och som normalt besvaras av ”Julias sekreterare”. Nu beger sig Sophie ut för att finna de älskande som det handlar om brevet hon hittat. Letters to Juliet är en film om evig längtan efter äkta kärlek i hjärtat av romantikens Toscana.

Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen, inte riktigt så bra i alla fall som jag hade tänkt, men helt okay...!

När Sammi sedan kom hem blev det lax, potatis och sås!! Var riktigt längesedan jag åt det, och jag var lite tveksam, men det blev riktigt gott!!



Sarah, Oliver och Sammis mamma, Marianne kom förbi på lite fika. Sedan fortsatte soffhänget. Sammi är sjuk, så det hände inte så mycket!!

Nu får vi se vad söndagen har att erbjuda!! Sak nog umgås lite mer Vera, annars så får vi se vad som sker!!

Ha en riktigt skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela