Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndagskväll

Publicerad 2010-09-05 20:30:55 i Allmänt

Blev en riktigt god middag, kött, potatis och sås!! :) Och det blev verkligen jättegott!! Sedan blev det en sväng hem tillVera, Yousef och 2 små sovande barn!! Sammi har somnat på soffan och jag sitter och funderar på vad jag vill göra... Funderar på att baka, men det känns mysigare att göra det i morgon, så det blir färsk bröd till frukost?? Och kanske någon bulle eller likande... Sedan ska det bakas mjölkfritt också, Sarah minsta son, har blivit mjölkallergiker, eller har kanske alltid varit det? Eller vad säger man?? Så nu tänkte jag att jag ska hitta några goda kakor att baka till honom så att han blir glad!! :)
Har ni något gott att rekomendera, så gör gärna det!!

Snart är det filmdags!! Har juh fastnat totalt för Irene Huss filmerna som går på 5:an på söndagskvällar klockan 21!!! Ikväll är det dags för Nattrond, och jag hoppas att den är lika som den första!! Det är film nummer 3 utav 6 filmer, den första var riktigt bra, den andra helt okay och nu får vi se hur film nummer 3 är!!



Ha en skön söndagskväll!!! Här tror jag nog att det blir chips och dipp... Hmm får nog fundera lite mera på det!! Köpte Estrella grillchips och Estrella Holiday dipp förut, och det är såååå gott!!!
Och sedan får ni sova så gott, så hörs vi imån!!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-09-05 20:37:02

är han laktosintollerant eller mjölkprotein allergiker? latosinolerant=laktosfria produkter dvs samma ingredienser men laktosfritt.

Mjölkprotein? då behövs olja, sojaprodukter och havreprodukter, man tål då inte mjölkproteinet och då kan man inte ha laktosfritt.

men annars är det samma ingredenser, kommer du ihåg hur vi gjorde med Majsan?

puss

Postat av: Stina

Publicerad 2010-09-05 21:10:29

Okay, ja det gor jag. Han ar endast allergisk mot mjolk och aggvita. Sa da kan jag gora med havremjolk? Det blir juh perfekt. Tack for tipset. Puss

Postat av: melissa

Publicerad 2010-09-06 15:48:49

hej gumman=)jag har sett alla irene filmerna och jag kan säga att du har mer att vänta=)dunder bra filmer.puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela